Telefon: 690 936 501 (dr inż. Bogusław Madej)
Email: bmadej@atut-bm.pl ; biuro@atut-bm.pl
Szkolenie kierujemy do przewoźników, spedytorów i kierowców wykonujących międzynarodowe przewozy rzeczy.Do kogo skierowane jest szkolenie?
Unia Europejska w połowie 2020 roku ogłosiła zestaw przepisów składających się na Pakiet Mobilności w międzynarodowym transporcie drogowym. CELEM SZKOLENIA JEST szczegółowe zapoznanie osoby szkolonej z przepisami Pakietu Mobilności i terminami jego wdrażania. Omówione zmiany w przepisach o czasie pracy kierowców, użytkowaniu tachografów, dostępie do rynku międzynarodowych przewozów rzeczy, stosowaniu przewozów kabotażowych i delegowaniu kierowców w przewozach po obszarze Unii Europejskiej. Podano również wiele przykładów stosowania przewozów bilateralnych, multidrop i cross-trade oraz kabotażu ze wskazaniem, w których przewozach kierowca musi, albo nie musi być delegowany i w jaki sposób musi być wynagradzany.Jaki jest cel szkolenia?
Szkolenie prowadzone jest w trybie internetowym (e-learning). Osoba szkolona po zapisaniu się i dokonaniu opłaty otrzymuje drogą emailową login i hasło dostępu do szkolenia wraz z instrukcją zalogowania i korzystania ze szkolenia. Czas trwania szkolenia: 4 godziny. Dostęp do internetowej platformy szkoleniowej: 5 dni (tempo szkolenia reguluje osoba szkolona - w każdej chwili może przerwać szkolenie lub je wznowić w ciągu 5 dni dostępu).Sposób prowadzenia szkolenia
W ramach szkolenia każdej osobie szkolonej zapewniamy:Co oferujemy na szkoleniu?
Konieczność dostępu do komputera z systemem WINDOWS oraz głośników podłączonych do komputera lub wbudowanych w niego (w szkoleniu jest prowadzony wykład głosowy, stąd konieczność głośników). Zalecane przeglądarki internetowe: Mozilla Firefox, Opera, Chrome.Wymagania
Cena szkolenia: 246 zł brutto. Należność należy wpłacić: za pośrednictwem tPay przez stronę internetową https://szkolenia.atut-bm.pl/regrkt.html?op=1&eid=40 (zalecane) lub bezpośrednio na konto bankowe na konto bankowe w mBank nr konta 85 1140 2004 0000 3002 7850 5427 ( w tym przypadku na email bmadej@atutu-bm.pl należy przesłać nazwisko i imię, email, numer telefonu oraz dane do faktury, a także potwierdzenie wpłaty. Udostępnienie szkolenia: po uzyskaniu informacji o zapłacie należności.Cena szkolenia
Termin szkolenia: ustala samodzielnie osoba szkolona - my dostosowujemy się do tego terminu. Miejsce szkolenia: dowolne miejsce z dostępem do komputera i Internetu (może być np. dom lub praca)Terminy i miejsca szkolenia
INFORMACJE OGÓLNE Zmiany wprowadzone od 20-08-2022 r. Wykorzystanie odpoczynków na promie lub platformie pociągu Odstępstwa od norm dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu Obowiązki kierowców w tachografach cyfrowych I generacji od 2-02-2022 r. Wymuszenie wymiany tachografów starszego typu na inteligentne tachografy cyfrowe II generacji (smart II) Zmiany w kartach tachograficznych Definicje rodzajów przewozów międzynarodowych po obszarze Unii Europejskiej w ujęciu Pakietu Mobilności Zmiany w zakresie dostępu do rynku transportu międzynarodowego w Unii Europejskiej Zmiany w spełnianiu wymagań dobrej reputacji Obecne warunki spełniania wymagań dobrej reputacji Co zmienia Pakiet Mobilności w zasadach spełniania warunków dobrej reputacji? Zmiana definicji siedziby firmy Profesjonalizacji rynku transportu lekkiego Zwiększenie utrudnień w wykonywaniu przewozów kabotażowych Wykonywanie przewozów kabotażowych wg dotychczasowych przepisów Zmiany Pakietu Mobilności w zakresie przewozów kabotażowych Najważniejsze błędy przy wykonywaniu przewozów kabotażowych (przykłady) Zwiększenia utrudnień w zakresie delegowania kierowców Dotychczasowa praktyka w zakresie delegowania kierowców Zmiany w zakresie delegowania kierowców Zasady wynagradzania kierowców delegowanych Dotychczasowe zasady wynagradzania kierowców delegowanych Nowe zasady wynagradzania kierowców delegowanych Zasady wynagradzania kierowców pozostałych BIBLIOGRAFIA Program szkolenia oraz spis treści książki elektronicznej
POWÓD WPROWADZENIA PAKIETU MOBILNOŚCI
CO ZAWIERA PAKIET MOBILNOŚCI?
Zmiany w czasie jazdy i odpoczynków kierowców
Przerwa 45-minutowa w jeździe w załodze kilkuosobowej
Odbiór odpoczynków tygodniowych
Okresowy powrót kierowcy do bazy macierzystej lun miejsca zamieszkania
Zmiany wprowadzone od 31-12-2024 r.
Zmiany wprowadzone od 1-07-2026 r.
Zmiany w zakresie użytkowania tachografów
Zmiany w użytkowaniu tachografów analogowych
Zmiany w użytkowaniu tachografów cyfrowych I generacji
Historia tachografów cyfrowych I generacji
Zmiany w inteligentnych tachografach cyfrowych II generacji (smart I i smart II)
Zmiany w użytkowaniu inteligentnych tachografów cyfrowych II generacji (smart I)
Zmiany w użytkowaniu inteligentnych tachografów cyfrowych II generacji (smart II)
Posiadamy wdrożony system ochrony danych osobowych RODO. Dane osobowe każdej osoby szkolonej są w nas chronione zgodnie z przepisami RODO. Każda osoba szkolona logująca się po raz pierwszy na internetową platformę szkoleniową jest zapoznana z naszym systemem i potwierdza to wypełnieniem krótkiej ankiety. Po szkoleniu w każdym czasie osoba szkolona ma prawo żądania usunięcia z naszej bazy swoich danych osobowych. Takie żądanie może zgłosić bezpośrednio do systemu RODO na platformie szkoleniowej.RODO
Nasi wykładowcy posiadają umiejętności pedagogiczne i gruntowną wiedzę transportową, którą przekazują na szkoleniach. Właściciel firmy dr inż. Bogusław Madej zaliczył ponad 50 lat pracy i doświadczenia w transporcie. W swojej pracy zawodowej przez kilkunastoletnie okresy był dyrektorem PKS w Częstochowie, kierownikiem Zakładu w Instytucie Transportu Samochodowego w Warszawie, prezesem Akademii Transportu i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Warszawie, a obecnie założył i prowadzi ATUT-BM Sp. z o.o. również w Warszawie. Autor lub współautor wielu wdrożeń naukowo-badawczych, kilkudziesięciu referatów konferencyjnych i kilkunastu książek o tematyce transportowej. Wieloletni wykładowca uczelniany oraz prowadzący szkolenia dla dorosłych. Posiada wieloletnie doświadczenie naukowe, pedagogiczne i praktyczne w transporcie drogowym.Kwalifikacje wykładowców