Telefon: 690 936 501 (dr inż. Bogusław Madej)
Email: bmadej@atut-bm.pl ; biuro@atut-bm.pl
Chcesz mieć pewność, że Twoja działalność w międzynarodowym transporcie drogowym zawsze spełnia unijne wymagania? Wybierz ebook „Pakiet Mobilności” w kolorowej, elektronicznej wersji i zdobądź klarowną wiedzę o nowych przepisach oraz normach z Pakietu Mobilności. Ebook jest skierowany do kierowców, osób zarządzających transportem, przewoźników, spedytorów, osób rozliczających czas pracy kierowców oraz ośrodków szkolących w międzynarodowych przewozach rzeczy. Z łatwością wdrożysz je w swojej firmie, unikniesz kosztownych błędów i zyskasz przewagę nad konkurencją. Zainwestuj w praktyczną wiedzę – zadbaj o legalność, bezpieczeństwo i rozwój już dziś!Czym jest ebook i do kogo jest skierowany?
Celem ebooka „Pakiet Mobilności” jest przekazanie najnowszej, zrozumiałej i praktycznej wiedzy na temat zmian w europejskich regulacjach dotyczących międzynarodowego transportu drogowego. Publikacja koncentruje się na konkretnych zmianach w czasie pracy i odpoczynkach kierowców, użytkowaniu tachografów, warunkach wykonywania przewozów międzynarodowych, kabotażowych oraz zasadach delegowania i wynagradzania kierowców. Dzięki ebookowi szybko poznasz kluczowe przepisy, które pomogą Twojej firmie działać legalnie, sprawnie i bezpiecznie, zapewniając przewagę na wymagającym rynku transportowym.Jaki jest cel książki?
Cena dostępu: 29,40 zł brutto. (28,00 zł netto + 5% VAT) Czas dostępu do książki: przez okres 20 dni od dnia uruchomienia dostępu.Cena i czas dostępu do książki
Należność należy wpłacić: na konto bankowe w mBank nr konta 85 1140 2004 0000 3002 7850 5427.
INFORMACJE OGÓLNE Zmiany wprowadzone od 20-08-2022 r. Wykorzystanie odpoczynków na promie lub platformie pociągu Odstępstwa od norm dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu Obowiązki kierowców w tachografach cyfrowych I generacji od 2-02-2022 r. Wymuszenie wymiany tachografów starszego typu na inteligentne tachografy cyfrowe II generacji (smart II) Zmiany w kartach tachograficznych Definicje rodzajów przewozów międzynarodowych po obszarze Unii Europejskiej w ujęciu Pakietu Mobilności Zmiany w zakresie dostępu do rynku transportu międzynarodowego w Unii Europejskiej Zmiany w spełnianiu wymagań dobrej reputacji Obecne warunki spełniania wymagań dobrej reputacji Co zmienia Pakiet Mobilności w zasadach spełniania warunków dobrej reputacji? Zmiana definicji siedziby firmy Profesjonalizacji rynku transportu lekkiego Zwiększenie utrudnień w wykonywaniu przewozów kabotażowych Wykonywanie przewozów kabotażowych wg dotychczasowych przepisów Zmiany Pakietu Mobilności w zakresie przewozów kabotażowych Najważniejsze błędy przy wykonywaniu przewozów kabotażowych (przykłady) Zwiększenia utrudnień w zakresie delegowania kierowców Dotychczasowa praktyka w zakresie delegowania kierowców Zmiany w zakresie delegowania kierowców Zasady wynagradzania kierowców delegowanych Dotychczasowe zasady wynagradzania kierowców delegowanych Nowe zasady wynagradzania kierowców delegowanych Zasady wynagradzania kierowców pozostałych BIBLIOGRAFIASpis treści podręcznika - objętość podręcznika 86 stron
POWÓD WPROWADZENIA PAKIETU MOBILNOŚCI
CO ZAWIERA PAKIET MOBILNOŚCI?
Zmiany w czasie jazdy i odpoczynków kierowców
Przerwa 45-minutowa w jeździe w załodze kilkuosobowej
Odbiór odpoczynków tygodniowych
Okresowy powrót kierowcy do bazy macierzystej lun miejsca zamieszkania
Zmiany wprowadzone od 31-12-2024 r.
Zmiany wprowadzone od 1-07-2026 r.
Zmiany w zakresie użytkowania tachografów
Zmiany w użytkowaniu tachografów analogowych
Zmiany w użytkowaniu tachografów cyfrowych I generacji
Historia tachografów cyfrowych I generacji
Zmiany w inteligentnych tachografach cyfrowych II generacji (smart I i smart II)
Zmiany w użytkowaniu inteligentnych tachografów cyfrowych II generacji (smart I)
Zmiany w użytkowaniu inteligentnych tachografów cyfrowych II generacji (smart II)
Posiadamy wdrożony system ochrony danych osobowych RODO. Dane osobowe każdej osoby szkolonej są w nas chronione zgodnie z przepisami RODO. Każda osoba szkolona logująca się po raz pierwszy na internetową platformę szkoleniową jest zapoznana z naszym systemem i potwierdza to wypełnieniem krótkiej ankiety. Po pierwszym dostępie do platformy i wpisaniu swoich danych w każdym czasie osoba szkolona ma prawo żądania usunięcia z naszej bazy swoich danych osobowych. Takie żądanie może zgłosić bezpośrednio do systemu RODO na platformie szkoleniowej.RODO
O autorze
Dr inż. Bogusław Madej zaliczył ponad 50 lat pracy i doświadczenia w transporcie. W swojej pracy zawodowej przez kilkunastoletnie okresy był dyrektorem PKS w Częstochowie, kierownikiem Zakładu w Instytucie Transportu Samochodowego w Warszawie, prezesem Akademii Transportu i Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Warszawie, a obecnie założył i prowadzi ATUT-BM Sp. z o.o. również w Warszawie. Autor lub współautor wielu wdrożeń naukowo-badawczych, kilkudziesięciu referatów konferencyjnych i kilkunastu książek o tematyce transportowej. Wieloletni wykładowca uczelniany oraz prowadzący szkolenia dla dorosłych. Posiada wieloletnie doświadczenie naukowe, pedagogiczne i praktyczne w transporcie drogowym.